Infancia y recuerdos
Cele nauczania:
- Hablar sobre el pasado lejano y describir recuerdos (Rozmawiaj o odległej przeszłości i opisuj wspomnienia)
- Habla sobre tu infancia (Porozmawiaj o swoim dzieciństwie)
- Pretérito imperfecto (Czas przeszły niedokonany)
- El pretérito imperfecto de verbos regulares (Czas przeszły niedokonany czasowników regularnych)
- "Chicos en la playa": el retrato de la juventud, la inocencia y el pasado ("Chłopcy na plaży": portret młodości, niewinności i przeszłości)
Moduł nauczania 3 (A2): El buen pasado (Stare, dobre czasy)
Wytyczne nauczania +/- 60 minut
Materiały dydaktyczne do tej lekcji są dostępne dla uczniów zapisanych na nasze zajęcia konwersacyjne.
Program nauczania A2.18: Infancia y recuerdos
Ćwiczenia interaktywne
Audio z tłumaczeniami
Prezentacje i karty pracy dla studentów
Filmy z napisami (samodzielna nauka).
Ćwiczenia z konwersacji
1. Słownictwo
Naucz się słownictwa i czasowników przed przystąpieniem do ćwiczeń ze słuchu.
Czasowniki
Ser (Być) - Pretérito imperfecto, indicativo. Vivir (żyć) - Pretérito imperfecto, indicativo. Trabajar (Pracować) - Pretérito imperfecto, indicativo. Decir (Mówić) - Condicional simple, indicativo. Pedir (Prosić) - Condicional simple, indicativo. Ver (Widzieć) - Pretérito imperfecto, indicativo. Ir (Iść) - Pretérito imperfecto, indicativo. Comer (Jeść) - Pretérito imperfecto, indicativo
2. Materiały do słuchania
Nasze ćwiczenia słuchowe wykorzystują słownictwo i gramatykę z tej lekcji.
Wytyczne nauczania +/- 15 minut
Wytyczne nauczania +/- 15 minut
Wytyczne nauczania +/- 15 minut
Wytyczne nauczania +/- 10 minut
3. Ćwiczenia
Ucz się z naszych ćwiczeń razem z nauczycielem lub jako materiały do samodzielnej nauki.
4. Przygotowanie do lekcji i ćwiczenia podsumowujące
Użyj tych ćwiczeń jako powtórki lub zrób je z nauczycielem na początku lekcji.