10K+ studenci - 4.8/5

Ucz się z nauczycielem Materiały dydaktyczne wliczone Ćwicz rozmowę

Hiszpański A1 moduł 4: Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób)

To jest moduł nauki 4 z 6 naszego sylabusa języka hiszpańskiego A1. Każdy moduł nauki zawiera od 6 do 8 rozdziałów.

Pełny program nauczania: A1

Cele nauki:

  • Pequeña charla sobre alrededores. (Rozmowa o otoczeniu.)
  • Adjetivos y objetos comunes. (Powszechne przymiotniki i przedmioty.)
  • Concordancia de adjetivos, plurales y pronombres demostrativos. (Zgodność przymiotników, liczby mnogie i zaimki wskazujące.)

Rozdziały (8)

Rozdział Cele nauczania Materiały lekcyjne Działania
A1:23 Apariencia física (Wygląd fizyczny)
Moduł nauczania 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób)
  • Describe la apariencia física de las personas (Opisz wygląd zewnętrzny ludzi)
  • La concordancia de los adjetivos (Zgodność przymiotników)
  • La concordancia de los adjetivos (Zgodność przymiotników)
  • "Las Meninas" de Velázquez ("Las Meninas" de Velázqueza)

Słowa: 20

Tabele koniugacji czasowników: 2

Ćwiczenia: 7

A1.23.1 Diálogo: El nuevo look de Pedro

A1.23.2 Gramática: La concordancia de los adjetivos

A1.23.3 Cuento corto: Una fiesta divertida

A1.23.4 Cultura: "Las Meninas" de Velázquez

A1:24 Colores (Kolory)
Moduł nauczania 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób)
  • Nombres de colores básicos y compuestos (Podstawowe i złożone nazwy kolorów)
  • Describiendo objetos (Opis przedmiotów)
  • Expresar gustos y disgustos (Wyrażanie upodobań i niechęci)
  • Expresar gustos y disgustos: (no) me gusta (Wyrażanie upodobań i niechęci: (nie) lubię)
  • Colores de España: La bandera española (Kolory Hiszpanii: Flaga Hiszpanii)

Słowa: 25

Tabele koniugacji czasowników: 3

Ćwiczenia: 7

A1.24.1 Diálogo: ¿Qué colores te gustan?

A1.24.2 Gramática: Expresar gustos y disgustos: (no) me gusta

A1.24.3 Cuento corto: Ana, Javier y los colores

A1.24.4 Cultura: Colores de España: La bandera española

A1:25 Emociones y sentimientos (Emocje i uczucia)
Moduł nauczania 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób)
  • Habla sobre tus sentimientos. (Porozmawiaj o swoich uczuciach.)
  • Expresa tus emociones. (Wyrażaj swoje emocje.)
  • Diferencia entre ser vs estar (Różnica między ser a estar)
  • Platero y yo: una historia de amistad (Platero y yo: historia o przyjaźni)

Słowa: 18

Tabele koniugacji czasowników: 1

Ćwiczenia: 7

A1.25.1 Diálogo: Un día lleno de sentimientos para Ana y Pedro

A1.25.2 Gramática: Diferencia entre ser vs estar

A1.25.3 Cuento corto: Un día de emociones

A1.25.4 Cultura: Platero y yo: una historia de amistad

A1:26 Sentidos y percepción (Zmysły i postrzeganie)
Moduł nauczania 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób)
  • Describir gusto, olfato, vista, oído y tacto (Opisz smak, zapach, wzrok, dźwięk i dotyk)
  • Comparar cosas (Porównaj rzeczy)
  • Los adjetivos comparativos (Przymiotniki porównawcze)
  • Cinco sentidos en España (Pięć zmysłów w Hiszpanii)

Słowa: 22

Tabele koniugacji czasowników: 2

Ćwiczenia: 7

A1.26.1 Diálogo: Ana cocina con Pedro

A1.26.2 Gramática: Los adjetivos comparativos

A1.26.3 Cuento corto: Los sentidos en la oscuridad

A1.26.4 Cultura: Cinco sentidos en España

A1:27 Todo tipo de formas (Kształty i formy)
Moduł nauczania 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób)
  • Describir formas y figuras. (Opisz formy i kształty.)
  • Describe objetos básicos. (Opisuj podstawowe obiekty.)
  • Los adjetivos demostrativos (Przymiotniki wskazujące)
  • Arquitectura española: formas y diseño (Architektura hiszpańska: formy i design)

Słowa: 18

Tabele koniugacji czasowników: 1

Ćwiczenia: 7

A1.27.1 Diálogo: Formas: adjetivos para describir objetos

A1.27.2 Gramática: Los adjetivos demostrativos

A1.27.3 Cuento corto: María visita un pueblo español

A1.27.4 Cultura: Arquitectura española: formas y diseño

A1:28 Carácter y personalidad (Charakter i osobowość)
Moduł nauczania 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób)
  • Aprende a describir el carácter de las personas. (Naucz się opisywać charakter ludzi.)
  • Hablar sobre las personalidades. (Porozmawiaj o osobowościach.)
  • Los superlativos relativos (Stopień najwyższy względny)
  • ¿Cómo son los españoles? (Jacy są Hiszpanie?)

Słowa: 30

Tabele koniugacji czasowników: 2

Ćwiczenia: 7

A1.28.1 Diálogo: Hablando sobre la personalidad y el carácter

A1.28.2 Gramática: Los superlativos relativos

A1.28.3 Cuento corto: ¿Cómo es Pedro?

A1.28.4 Cultura: ¿Cómo son los españoles?

A1:29 Estado físico y sensaciones. (Stany fizyczne i doznania)
Moduł nauczania 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób)
  • Expresar necesidades básicas. (Wyrażenie podstawowych potrzeb.)
  • Describe tu estado físico. (Opisz swój stan fizyczny.)
  • El participio pasado como adjetivo (Imiesłów bierny jako przymiotnik)
  • La siesta: descanso y bienestar en España (Siesta: odpoczynek i dobrostan w Hiszpanii)

Słowa: 20

Tabele koniugacji czasowników: 1

Ćwiczenia: 7

A1.29.1 Diálogo: Después del Gimnasio

A1.29.2 Gramática: El participio pasado como adjetivo

A1.29.3 Cuento corto: Ser consciente del cuerpo

A1.29.4 Cultura: La siesta: descanso y bienestar en España

A1:30 Salud y Bienestar (Zdrowie i dobre samopoczucie)
Moduł nauczania 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób)
  • Vocabulario básico de salud. (Podstawowe słownictwo zdrowotne.)
  • Expresar enfermedad y dolor. (Wyrażanie choroby i bólu.)
  • Vocabulario médico básico. (Podstawowe słownictwo medyczne.)
  • Adverbios de modo (Przysłówki sposobu)

Słowa: 12

Tabele koniugacji czasowników: 1

Ćwiczenia: 7

A1.30.1 Diálogo: Un dolor de cabeza y de espalda

A1.30.2 Gramática: Adverbios de modo

A1.30.3 Cuento corto: María tiene la gripe