10K+ studenci - 4.8/5

Ucz się z nauczycielem Materiały dydaktyczne wliczone Ćwicz rozmowę

A1.29: Stany fizyczne i doznania

Estados físicos y sensaciones

A1.29: Stany fizyczne i doznania

Cele nauczania:

  • Expresar necesidades básicas. (Wyrażenie podstawowych potrzeb.)
  • Describe tu estado físico. (Opisz swój stan fizyczny.)
  • El participio pasado como adjetivo (Imiesłów bierny jako przymiotnik)
  • La siesta: descanso y bienestar en España (Siesta: odpoczynek i dobrostan w Hiszpanii)

Moduł nauczania 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób)

Wytyczne nauczania +/- 60 minut

Materiały do słuchania

Wideo, audio, ćwiczenia i arkusze dostępne.

A1.29.1 Po siłowni

Ana y Pedro hablan de cómo se sienten después de ir al gimnasio.

(Ana i Pedro rozmawiają o tym, jak się czują po pójściu na siłownię.)

Audio
Audio
Audio with translations
Audio with translations

Wytyczne nauczania +/- 15 minut

A1.29.2 Imiesłów bierny jako przymiotnik

(Imiesłów przeszły może pełnić funkcję przymiotnika w niektórych kontekstach.)

Audio with translations
Audio with translations

Wytyczne nauczania +/- 15 minut

A1.29.3 Cuento corto: Ser consciente del cuerpo

A1.29.3 Być świadomym ciała

Una breve historia sobre la importancia de la conciencia corporal en un día laboral.

(Krótka historia o znaczeniu świadomości ciała w ciągu dnia pracy.)

Audio
Audio
Audio with translations
Audio with translations

Wytyczne nauczania +/- 15 minut

A1.29.4 Siesta: odpoczynek i dobrostan w Hiszpanii

Descubre la tradición de la siesta en España y su impacto positivo en el cuerpo y la mente.

(Odkryj tradycję sjesty w Hiszpanii i jej pozytywny wpływ na ciało i umysł.)

Audio
Audio
Audio with translations
Audio with translations

Wytyczne nauczania +/- 10 minut