10K+ studenci - 4.8/5
Program nauczania hiszpańskiego na poziomie A1 z nagraniami audio, ćwiczeniami pisemnymi, materiałami gramatycznymi i słownictwem do wykorzystania podczas naszych lekcji konwersacyjnych.
Materiał dydaktyczny | Audio | Akcje |
---|---|---|
A1.2.1:
Pedro y Ana se encuentran de nuevo
Pedro i Ana spotykają się ponownie
Rozdział:
Decir tu nombre
(Podawanie swojego imienia)
Moduł 1 (A1): Presentarse (Przedstawienie samego siebie) |
|
|
A1.3.1: Ana y Pedro hablan de sus raíces Ana i Pedro rozmawiają o swoich korzeniach |
|
|
A1.5.1: La familia de Eva Rodzina Ewy |
|
|
A1.6.1: Hablar sobre el cumpleaños Rozmawiać o urodzinach |
|
|
A1.7.1:
Conversación sobre el trabajo y los estudios
Rozmowa o pracy i studiach
Rozdział:
Profesiones y estudios
(Zawody i studia)
Moduł 1 (A1): Presentarse (Przedstawienie samego siebie) |
|
|
A1.8.1:
Los últimos días de soltera de Ana
Ostatnie dni wolności Anny
Rozdział:
Amor y amistad
(Miłość i przyjaźń)
Moduł 1 (A1): Presentarse (Przedstawienie samego siebie) |
|
|
A1.9.1:
¿Cuándo nos vemos?
Kiedy się widzimy?
Rozdział:
Días de la semana y partes del día.
(Dni tygodnia i części dnia)
Moduł 2 (A1): De horas a estaciones (Od godzin do pór roku) |
|
|
A1.10.1: Un día soleado, lluvioso, y un posible arcoíris Słoneczny dzień, deszczowy, i możliwa tęcza |
|
|
A1.11.1:
Las estaciones favoritas de Ana y Pedro
Ulubione pory roku Any i Pedra
Rozdział:
Estaciones, meses y partes del año.
(Pory roku, miesiące i części roku)
Moduł 2 (A1): De horas a estaciones (Od godzin do pór roku) |
|
|
A1.12.1:
¿En qué piso vives?
Na którym piętrze mieszkasz?
Rozdział:
Números ordinales
(Liczby porządkowe)
Moduł 2 (A1): De horas a estaciones (Od godzin do pór roku) |
|
|
A1.13.1:
¿Qué hora es?
Która godzina?
Rozdział:
Decir la hora y leer el reloj.
(Podawanie czasu i odczytywanie zegara)
Moduł 2 (A1): De horas a estaciones (Od godzin do pór roku) |
|
|
A1.14.1:
Planificando las fiestas navideñas con Pedro y Ana
Planowanie świąt Bożego Narodzenia z Piotrem i Anią
Rozdział:
Fechas del calendario y días festivos.
(Daty kalendarzowe i święta)
Moduł 2 (A1): De horas a estaciones (Od godzin do pór roku) |
|
|
A1.15.1: Comida con amigos Jedzenie z przyjaciółmi |
|
|
A1.16.1: Las rutinas diarias Codzienne rutyny |
|
|
A1.17.1: Ingredientes para un gazpacho andaluz Składniki na andaluzyjskie gazpacho |
|
|
A1.18.1: El pan casero: la receta de Pedro y Ana Domowy chleb: przepis Pedra i Any |
|
|
A1.19.1: Pagar en el mercado Płacić na rynku |
|
|
A1.20.1: La compra en el mercado Zakupy na targu |
|
|
A1.21.1: Ana y Pedro se van de compras Ana i Pedro idą na zakupy |
|
|
A1.22.1: Aprendiendo las Partes del Cuerpo Uczymy się części ciała |
|
|
A1.23.1:
El nuevo look de Pedro
Nowy wygląd Piotra
Rozdział:
Apariencia física
(Wygląd fizyczny)
Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.24.1:
¿Qué colores te gustan?
Jakie kolory lubisz?
Rozdział:
Colores
(Kolory)
Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.25.1:
Un día lleno de sentimientos para Ana y Pedro
Dzień pełen uczuć dla Anny i Piotra
Rozdział:
Emociones y sentimientos
(Emocje i uczucia)
Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.26.1:
Ana cocina con Pedro
Ana gotuje z Pedro
Rozdział:
Sentidos y percepción
(Zmysły i postrzeganie)
Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.27.1:
Formas: adjetivos para describir objetos
Formy: przymiotniki do opisywania przedmiotów
Rozdział:
Todo tipo de formas
(Kształty i formy)
Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.28.1:
Hablando sobre la personalidad y el carácter
Rozmowa o osobowości i charakterze
Rozdział:
Carácter y personalidad
(Charakter i osobowość)
Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.29.1:
Después del Gimnasio
Po siłowni
Rozdział:
Estado físico y sensaciones.
(Stany fizyczne i doznania)
Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.30.1:
Un dolor de cabeza y de espalda
Ból głowy i pleców
Rozdział:
Salud y Bienestar
(Zdrowie i dobre samopoczucie)
Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.31.1: Día de invitados Dzień gości |
|
|
A1.32.1: Planeando la casa nueva Planujemy nowy dom |
|
|
A1.33.1: Poner la mesa Nakryć do stołu |
|
|
A1.34.1: ¡Una casa limpia y ordenada! Czysty i uporządkowany dom! |
|
|
A1.35.1: Búsqueda de alojamiento para las vacaciones Poszukiwanie zakwaterowania na wakacje |
|
|
A1.36.1: Un día en el jardín Dzień w ogrodzie |
|
|
A1.37.1: Cuidando a nuestras mascotas Opiekowanie się naszymi zwierzętami |
|
|
A1.38.1:
Servicios en la ciudad: ¿Abierto o cerrado?
Usługi w mieście: Otwarte czy zamknięte?
Rozdział:
Servicios cotidianos
(Usługi codzienne)
Moduł 6 (A1): La ciudad y el pueblo (Miasto i wieś) |
|
|
A1.39.1:
¿Qué te ha parecido la comida?
Jak ci się podobało jedzenie?
Rozdział:
Pedir comida y salir a cenar
(Zamawianie jedzenia i spożywanie posiłków poza domem)
Moduł 6 (A1): La ciudad y el pueblo (Miasto i wieś) |
|
|
A1.40.1:
¿Qué deporte te gusta?
Jakie sporty lubisz?
Rozdział:
Deportes y ejercicio
(Sport i ćwiczenia)
Moduł 6 (A1): La ciudad y el pueblo (Miasto i wieś) |
|
|
A1.41.1:
Un día libre para Pedro y Ana
Jeden wolny dzień dla Pedra i Any
Rozdział:
Describir pasatiempos
(Opisywanie zainteresowań)
Moduł 6 (A1): La ciudad y el pueblo (Miasto i wieś) |
|
|
A1.42.1: Viaje a la ciudad Podróż do miasta |
|
|
A1.43.1:
¿Cómo Llegar al Parque?
Jak dojść do parku?
Rozdział:
Pedir y dar direcciones.
(Pytanie o drogę)
Moduł 6 (A1): La ciudad y el pueblo (Miasto i wieś) |
|
|
A1.44.1: ¿Qué haces el fin de semana? Co robisz w weekend? |
|