10K+ studenci - 4.8/5
Ćwiczenia gramatyczne z hiszpańskiego A1 oraz trening audio zoptymalizowane do użycia podczas lekcji konwersacji lub samodzielnej nauki.
Materiał dydaktyczny | Audio | Akcje |
---|---|---|
A1.1.1:
Los pronombres personales (de sujeto)
Zaimek osobowy (w mianowniku)
Rodzaj:
Zaimki
Rozdział: Saludos y despedidas (Pozdrowienia i pożegnania) Moduł 1 (A1): Presentarse (Przedstawienie samego siebie) |
|
|
A1.2.2:
El alfabeto
Alfabet
Rodzaj:
Rzeczowniki
Rozdział: Decir tu nombre (Podawanie swojego imienia) Moduł 1 (A1): Presentarse (Przedstawienie samego siebie) |
|
|
A1.2.3:
La pronunciación
Wymowa
Rodzaj:
Alfabet
Rozdział: Decir tu nombre (Podawanie swojego imienia) Moduł 1 (A1): Presentarse (Przedstawienie samego siebie) |
|
|
A1.3.2:
Los artículos en español
Rodzajniki w języku hiszpańskim
Rodzaj:
Artykuły
Rozdział: ¿De dónde eres? (Skąd jesteś?) Moduł 1 (A1): Presentarse (Przedstawienie samego siebie) |
|
|
A1.3.3:
El género de los sustantivos
Rodzaj rzeczowników
Rodzaj:
Rzeczowniki
Rozdział: ¿De dónde eres? (Skąd jesteś?) Moduł 1 (A1): Presentarse (Przedstawienie samego siebie) |
|
|
A1.4.1:
Números cardinales: básicos
Liczebniki główne: podstawowe
Rodzaj:
Rzeczowniki
Rozdział: Números y contar (Liczby i liczenie) Moduł 1 (A1): Presentarse (Przedstawienie samego siebie) |
|
|
A1.4.2:
Números cardinales: centenas, miles, millones
Liczby kardynalne: setki, tysiące, miliony
Rodzaj:
Takty muzyczne
Rozdział: Números y contar (Liczby i liczenie) Moduł 1 (A1): Presentarse (Przedstawienie samego siebie) |
|
|
A1.4.3:
Números cardinales: decenas
Liczebniki główne: dziesiątki
Rodzaj:
Takty muzyczne
Rozdział: Números y contar (Liczby i liczenie) Moduł 1 (A1): Presentarse (Przedstawienie samego siebie) |
|
|
A1.5.2: Los adjetivos posesivos Przymiotniki dzierżawcze |
|
|
A1.6.2:
Palabras interrogativas ("Cuánto" y "Cuándo")
Wyrazy pytające ("Cuánto" i "Cuándo")
Rodzaj:
Pytania
Rozdział: Decir tu edad (Podawanie wieku) Moduł 1 (A1): Presentarse (Przedstawienie samego siebie) |
|
|
A1.7.2:
Palabras interrogativas ( "dónde, cuál, qué" )
Słowa pytające ("dónde, cuál, qué")
Rodzaj:
Pytania
Rozdział: Profesiones y estudios (Zawody i studia) Moduł 1 (A1): Presentarse (Przedstawienie samego siebie) |
|
|
A1.8.2:
Conjugación de verbos regulares: "-ar, -er, -ir"
Koniugacja czasowników regularnych: "-ar, -er, -ir"
Rodzaj:
Czasowniki
Rozdział: Amor y amistad (Miłość i przyjaźń) Moduł 1 (A1): Presentarse (Przedstawienie samego siebie) |
|
|
A1.9.2:
Preposiciones: indicar momentos del día
Przyimki: wskazywanie pór dnia
Rodzaj:
Przyimki
Rozdział: Días de la semana y partes del día. (Dni tygodnia i części dnia) Moduł 2 (A1): De horas a estaciones (Od godzin do pór roku) |
|
|
A1.10.2:
Adjetivos derivados de un sustantivo
Przymiotniki pochodzące od rzeczowników
Rodzaj:
Przymiotniki
Rozdział: El clima y el tiempo (Pogoda) Moduł 2 (A1): De horas a estaciones (Od godzin do pór roku) |
|
|
A1.11.2:
"Ir + a" + infinitivo
"Ir + a" + infinitivo
Rodzaj:
Czasowniki
Rozdział: Estaciones, meses y partes del año. (Pory roku, miesiące i części roku) Moduł 2 (A1): De horas a estaciones (Od godzin do pór roku) |
|
|
A1.12.2:
Los números ordinales
Liczebniki porządkowe
Rodzaj:
Rzeczowniki
Rozdział: Números ordinales (Liczby porządkowe) Moduł 2 (A1): De horas a estaciones (Od godzin do pór roku) |
|
|
A1.13.2:
¿Cómo decir la hora?
Jak powiedzieć, która jest godzina?
Rodzaj:
Zdania / połączenia słów
Rozdział: Decir la hora y leer el reloj. (Podawanie czasu i odczytywanie zegara) Moduł 2 (A1): De horas a estaciones (Od godzin do pór roku) |
|
|
A1.14.2:
¿Cómo se forman las fechas?
Jak tworzy się daty?
Rodzaj:
Przyimki
Rozdział: Fechas del calendario y días festivos. (Daty kalendarzowe i święta) Moduł 2 (A1): De horas a estaciones (Od godzin do pór roku) |
|
|
A1.15.2:
Las conjunciones ("y, o,...")
Spójniki ("y, o,...")
Rodzaj:
Spójnik
Rozdział: Alimentación diaria (Codzienne jedzenie) Moduł 3 (A1): Día a día (Z dnia na dzień) |
|
|
A1.16.2:
Verbos y pronombres reflexivos
Czasowniki i zaimki zwrotne
Rodzaj:
Zaimki
Rozdział: Rutinas diarias (Codzienne rutyny) Moduł 3 (A1): Día a día (Z dnia na dzień) |
|
|
A1.17.2: Obligaciones - "hay que, tener que, deber" Obowiązki - "hay que, tener que, deber" |
|
|
A1.18.2:
Palabras interrogativas
Słowa pytające
Rodzaj:
Pytania
Rozdział: Preguntar cosas (Pytanie o rzeczy) Moduł 3 (A1): Día a día (Z dnia na dzień) |
|
|
A1.19.2:
Adverbios de cantidad
Przysłówki ilości
Rodzaj:
Przysłówki
Rozdział: Precios y dinero (Ceny i pieniądze) Moduł 3 (A1): Día a día (Z dnia na dzień) |
|
|
A1.20.2:
Los verbos con cambios de raíz
Czasowniki nieregularne
Rodzaj:
Czasowniki
Rozdział: Hacer la compra (Zakupy spożywcze) Moduł 3 (A1): Día a día (Z dnia na dzień) |
|
|
A1.21.2: Los verbos modales (deber, poder, querer...) Czasowniki modalne (musieć, móc, chcieć...) |
|
|
A1.22.2:
El plural de los sustantivos
Liczba mnoga rzeczowników
Rodzaj:
Rzeczowniki
Rozdział: Partes del cuerpo (Części ciała) Moduł 3 (A1): Día a día (Z dnia na dzień) |
|
|
A1.23.2:
La concordancia de los adjetivos
Zgodność przymiotników
Rodzaj:
Przymiotniki
Rozdział: Apariencia física (Wygląd fizyczny) Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.24.2:
Expresar gustos y disgustos: (no) me gusta
Wyrażanie upodobań i niechęci: (nie) lubię
Rodzaj:
Zdania / połączenia słów
Rozdział: Colores (Kolory) Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.25.2:
Diferencia entre ser vs estar
Różnica między ser a estar
Rodzaj:
Czasowniki
Rozdział: Emociones y sentimientos (Emocje i uczucia) Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.26.2:
Los adjetivos comparativos
Przymiotniki porównawcze
Rodzaj:
Przymiotniki
Rozdział: Sentidos y percepción (Zmysły i postrzeganie) Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.27.2:
Los adjetivos demostrativos
Przymiotniki wskazujące
Rodzaj:
Zaimki
Rozdział: Todo tipo de formas (Kształty i formy) Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.28.2:
Los superlativos relativos
Stopień najwyższy względny
Rodzaj:
Przymiotniki
Rozdział: Carácter y personalidad (Charakter i osobowość) Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.29.2:
El participio pasado como adjetivo
Imiesłów bierny jako przymiotnik
Rodzaj:
Czasowniki
Rozdział: Estado físico y sensaciones. (Stany fizyczne i doznania) Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.30.2:
Adverbios de modo
Przysłówki sposobu
Rodzaj:
Przysłówki
Rozdział: Salud y Bienestar (Zdrowie i dobre samopoczucie) Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.31.2: Haber (Hay) + artículo indeterminado Haber (Hay) + rodzajnik nieokreślony |
|
|
A1.32.2: "Haber" vs "Estar" : artículo indeterminado vs determinado "Haber" vs "Estar": rodzajnik nieokreślony vs określony |
|
|
A1.34.2: Los verbos irregulares en la primera persona del presente Czasowniki nieregularne w pierwszej osobie liczby pojedynczej czasu teraźniejszego |
|
|
A1.35.2:
Conectar cláusulas con adverbios: "entonces, porque, también, tampoco"
Łączenie zdań z przysłówkami: "entonces, porque, también, tampoco"
Rodzaj:
Spójnik
Rozdział: Vivienda y alojamiento (Mieszkanie i zakwaterowanie) Moduł 5 (A1): En casa (W domu) |
|
|
A1.36.2: Estar + gerundio Estar + gerundio |
|
|
A1.37.2:
Comparación y reciprocidad: "este..otro / uno..otro"
Porównanie i wzajemność: "este..otro / uno..otro"
Rodzaj:
Zaimki
Rozdział: Cuidando a la mascota (Opieka nad zwierzakiem) Moduł 5 (A1): En casa (W domu) |
|
|
A1.38.2:
El participio como adjetivo y uso con "estar"
Imiesłów jako przymiotnik i użycie z "estar"
Rodzaj:
Przymiotniki
Rozdział: Servicios cotidianos (Usługi codzienne) Moduł 6 (A1): La ciudad y el pueblo (Miasto i wieś) |
|
|
A1.39.2:
"Haber" + participio (el pretérito perfecto)
"Haber" + participio (el pretérito perfecto)
Rodzaj:
Czasowniki
Rozdział: Pedir comida y salir a cenar (Zamawianie jedzenia i spożywanie posiłków poza domem) Moduł 6 (A1): La ciudad y el pueblo (Miasto i wieś) |
|
|
A1.40.2:
Adverbios de tiempo (frecuencia y duración)
Przysłówki czasu (częstotliwość i trwanie)
Rodzaj:
Przysłówki
Rozdział: Deportes y ejercicio (Sport i ćwiczenia) Moduł 6 (A1): La ciudad y el pueblo (Miasto i wieś) |
|
|
A1.41.2:
Adverbios de tiempo
Przysłówki czasu
Rodzaj:
Przysłówki
Rozdział: Describir pasatiempos (Opisywanie zainteresowań) Moduł 6 (A1): La ciudad y el pueblo (Miasto i wieś) |
|
|
A1.42.2:
Preposiciones de lugar: movimiento y ubicación
Przyimki miejsca: ruch i położenie
Rodzaj:
Przyimki
Rozdział: Transporte (Transport) Moduł 6 (A1): La ciudad y el pueblo (Miasto i wieś) |
|
|
A1.43.2:
Expresiones de lugar
Wyrażenia miejsca
Rodzaj:
Zdania / połączenia słów
Rozdział: Pedir y dar direcciones. (Pytanie o drogę) Moduł 6 (A1): La ciudad y el pueblo (Miasto i wieś) |
|
|
A1.44.2:
Describir preferencias
Opisywanie preferencji
Rodzaj:
Czasowniki
Rozdział: Música y arte (Muzyka i sztuka) Moduł 6 (A1): La ciudad y el pueblo (Miasto i wieś) |
|