10K+ studenci - 4.8/5
Program nauczania hiszpańskiego na poziomie A1 z nagraniami audio, ćwiczeniami pisemnymi, materiałami gramatycznymi i słownictwem do wykorzystania podczas naszych lekcji konwersacyjnych.
Materiał dydaktyczny | Audio | Akcje |
---|---|---|
A1.1.2:
Los saludos de Juan
Pozdrowienia od Juana
Rozdział:
Saludos y despedidas
(Pozdrowienia i pożegnania)
Moduł 1 (A1): Presentarse (Przedstawienie samego siebie) |
|
|
A1.2.4:
Pedro se presenta en clase
Pedro przedstawia się w klasie.
Rozdział:
Decir tu nombre
(Podawanie swojego imienia)
Moduł 1 (A1): Presentarse (Przedstawienie samego siebie) |
|
|
A1.3.4: Los orígines de Stefan Początki Stefana |
|
|
A1.4.4:
Practicando matemáticas
Ćwiczymy matematykę
Rozdział:
Números y contar
(Liczby i liczenie)
Moduł 1 (A1): Presentarse (Przedstawienie samego siebie) |
|
|
A1.5.3: La familia de Juan Rodzina Juana |
|
|
A1.6.3: El cumpleaños de Ana Urodziny Ani |
|
|
A1.7.3:
Sueños de estudiante
Studenckie marzenia
Rozdział:
Profesiones y estudios
(Zawody i studia)
Moduł 1 (A1): Presentarse (Przedstawienie samego siebie) |
|
|
A1.8.3:
Una amistad de verdad
Prawdziwa przyjaźń
Rozdział:
Amor y amistad
(Miłość i przyjaźń)
Moduł 1 (A1): Presentarse (Przedstawienie samego siebie) |
|
|
A1.9.3:
Una semana en la vida de Eva
Tydzień z życia Ewy
Rozdział:
Días de la semana y partes del día.
(Dni tygodnia i części dnia)
Moduł 2 (A1): De horas a estaciones (Od godzin do pór roku) |
|
|
A1.10.3: ¡El Tiempo Loco de Nuestro Pueblo! Szalone Czas w Naszej Wiosce! |
|
|
A1.11.3:
Viajamos con Ana en cada estación del año
Podróżujemy z Aną każdą porą roku
Rozdział:
Estaciones, meses y partes del año.
(Pory roku, miesiące i części roku)
Moduł 2 (A1): De horas a estaciones (Od godzin do pór roku) |
|
|
A1.12.3:
Celebraciones y aniversarios
Obchody i rocznice
Rozdział:
Números ordinales
(Liczby porządkowe)
Moduł 2 (A1): De horas a estaciones (Od godzin do pór roku) |
|
|
A1.13.3:
Cada minuto cuenta
Każda minuta się liczy
Rozdział:
Decir la hora y leer el reloj.
(Podawanie czasu i odczytywanie zegara)
Moduł 2 (A1): De horas a estaciones (Od godzin do pór roku) |
|
|
A1.14.3:
Un año de celebraciones con Pedro
Rok świętowania z Pedro
Rozdział:
Fechas del calendario y días festivos.
(Daty kalendarzowe i święta)
Moduł 2 (A1): De horas a estaciones (Od godzin do pór roku) |
|
|
A1.15.3: Un día de comida saludable Jeden dzień zdrowego jedzenia |
|
|
A1.16.3: Ana se prepara para una entrevista de trabajo Ana przygotowuje się na rozmowę o pracę |
|
|
A1.17.3: Receta para una tarta de queso casera Przepis na domowy sernik |
|
|
A1.18.3: Pedro y sus preguntas Pedro i jego pytania |
|
|
A1.19.3: Pagar en la tienda Płacenie w sklepie |
|
|
A1.20.3: Marta en el supermercado Marta w supermarkecie |
|
|
A1.21.3: La ropa del día Ubiór dnia |
|
|
A1.22.3: El parecido de Juan y su familia Podobieństwo Juana i jego rodziny |
|
|
A1.23.3:
Una fiesta divertida
Zabawa była wesoła
Rozdział:
Apariencia física
(Wygląd fizyczny)
Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.24.3:
Ana, Javier y los colores
Ana, Javier i kolory
Rozdział:
Colores
(Kolory)
Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.25.3:
Un día de emociones
Dzień pełen emocji
Rozdział:
Emociones y sentimientos
(Emocje i uczucia)
Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.26.3:
Los sentidos en la oscuridad
Zmysły w ciemności
Rozdział:
Sentidos y percepción
(Zmysły i postrzeganie)
Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.27.3:
María visita un pueblo español
María odwiedza hiszpańską wioskę
Rozdział:
Todo tipo de formas
(Kształty i formy)
Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.28.3:
¿Cómo es Pedro?
Jaki jest Pedro?
Rozdział:
Carácter y personalidad
(Charakter i osobowość)
Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.29.3:
Ser consciente del cuerpo
Być świadomym ciała
Rozdział:
Estado físico y sensaciones.
(Stany fizyczne i doznania)
Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.30.3:
María tiene la gripe
María ma grypę
Rozdział:
Salud y Bienestar
(Zdrowie i dobre samopoczucie)
Moduł 4 (A1): Describir objetos y personas. (Opisywanie przedmiotów i osób) |
|
|
A1.31.3: Una casa grande Duży dom |
|
|
A1.32.3: Un día en la casa de Eva Dzień w domu Ewy |
|
|
A1.33.2: Un Desayuno Especial Specjalne Śniadanie |
|
|
A1.34.3: Nos vamos de compras Idziemy na zakupy |
|
|
A1.35.3: Vacaciones en Galicia Wakacje w Galicji |
|
|
A1.36.3: Cuidando el jardín Pielęgnowanie ogrodu |
|
|
A1.37.3: El paseo de los animales Spacer zwierząt |
|
|
A1.38.3:
Un día en la ciudad
Dzień w mieście
Rozdział:
Servicios cotidianos
(Usługi codzienne)
Moduł 6 (A1): La ciudad y el pueblo (Miasto i wieś) |
|
|
A1.39.3:
Reservar una mesa y pedir en un restaurante
Zarezerwować stolik i zamówić jedzenie w restauracji
Rozdział:
Pedir comida y salir a cenar
(Zamawianie jedzenia i spożywanie posiłków poza domem)
Moduł 6 (A1): La ciudad y el pueblo (Miasto i wieś) |
|
|
A1.40.3:
Juan y el deporte
Juan i sport
Rozdział:
Deportes y ejercicio
(Sport i ćwiczenia)
Moduł 6 (A1): La ciudad y el pueblo (Miasto i wieś) |
|
|
A1.41.3:
Un fin de semana perfecto con amigos
Idealny weekend z przyjaciółmi
Rozdział:
Describir pasatiempos
(Opisywanie zainteresowań)
Moduł 6 (A1): La ciudad y el pueblo (Miasto i wieś) |
|
|
A1.42.3: El viaje de Sofía. Podróż Zofii |
|
|
A1.43.3:
Marta descubre Madrid
Marta odkrywa Madryt
Rozdział:
Pedir y dar direcciones.
(Pytanie o drogę)
Moduł 6 (A1): La ciudad y el pueblo (Miasto i wieś) |
|
|
A1.44.3: ¡Vamos a ver una exposición! Idziemy zobaczyć wystawę! |
|